Ρύθμιση καυστήρα πετρελαίου, φυσικού αερίου
Η σημαντικότερη εργασία στην συντήρηση του καυστήρα είναι η Ρύθμιση καυστήρα, η μέτρηση και η ρύθμιση καυσαερίων συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό τόσο στην απόδοση του καυστήρα όσο και στην οικονομία του καυσίμου.
Διατηρώντας την απόδοση του λέβητα σε επίπεδα μεγαλύτερα του 90% καθώς και την θερμοκρασία καυσαερίων σε επίπεδα 200 έως 240 βαθμών κελσίου επιτυγχάνουμε σημαντική οικονομία καυσίμου.
Σημαντικό..
Για μια σωστά ολοκληρωμένη συντήρηση, Ρύθμιση καυστήρα απαιτείται η ρύθμιση να γίνετε αποκλειστικά και μονο με ηλεκτρονικό αναλυτή καυσαερίων.
Οξυγόνο O2
H Σωστή Ρύθμιση καυστήρα συμβάλει καθοριστικά στις τυχών βλάβες κατά την διάρκεια λειτουργίας του στην χειμερινή περίοδο, π.χ καυστήρας που λειτουργεί με ποσοστά οξυγόνου μεγαλύτερα του 5% είναι σχεδόν βέβαιο ότι κατά την διάρκεια της χειμερινής περιόδου θα μπλοκάρει (βλάβη), και ειδικότερα σε περιοχές με χαμηλές θερμοκρασίες.
Διοξείδιο του άνθρακα CO2
Σημαντικός παράγοντας στην σωστή Ρύθμιση καυστήρα είναι η διατήρηση του διοξειδίου του άνθρακα σε επίπεδα από 11,5 έως 12,5 % η διατήρηση του σε αυτά τα επίπεδα αφενός ορίζουν ότι έχουμε την τέλεια καύση, αφετέρου διατηρούν τα επίπεδα του οξυγόνου σε ποσοστά 3,5 με 5 %
Μονοξείδιο του άνθρακα O2
Τα υψηλά επίπεδα μονοξειδίου του άνθρακα δείχνουν κακή λειτουργία του καυστήρα, το μονοξείδιο του άνθρακα αφενός είναι εκρηκτικό μείγμα, αφετέρου είναι και θανατηφόρο, η διατήρηση του σε επίπεδα χαμηλότερα των 50 ppm είναι υποχρεωτική.
Θερμοκρασία καυσαερίων
Εξίσου σημαντικός είναι και ο έλεγχος της θερμοκρασίας καυσαερίων, υψηλή θερμοκρασία καυσαερίων σημάνει «πεταμένο» καύσιμο, καύσιμο το οποίο καίγεται χωρίς να το εκμεταλλεύεται το κτίριο, εάν θέλουμε οικονομία επιβάλετε η διατήρηση της σε χαμηλά επίπεδα.
Απόδοση λέβητα
Ο βαθμός απόδοσης του λέβητα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος του 90%, όπως και θερμοκρασία καυσαερίων έτσι και ο βαθμός απόδοσης συμβάλουν καθοριστικά στην οικονομία του καυσίμου.
Βλάβες από κακή Ρύθμιση καυστήρα
1. Ο καυστήρας στην επανέναρξη μπλοκάρει και απαιτείται να πατηθεί το μπουτόν προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία.
2. Ο καυστήρας μπλοκάρει και απαιτείται να πατηθεί το μπουτόν προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία, ειδικά τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες.
3. Η έναυση του καυστήρα γίνεται με θόρυβο.
4. Στην διάρκεια λειτουργίας του καυστήρα υπάρχει έντονος θόρυβος.
5. Στην διάρκεια λειτουργίας του καυστήρα υπάρχει μυρωδιά από το καύσιμο.
6. Από την καμινάδα βγαίνει έντονος μαύρος καπνός.
7. Από την καμινάδα βγαίνει έντονος λευκός καπνός.
8. Από την καμινάδα βγαίνουν μικρά μαύρα απόβλητα ("μαύρο χιόνι"), τα οποία κολλάνε και βάφουν τις επιφάνειες που επικολλούνται.
9. Μεγάλη κατανάλωση καυσίμου.
10. Χαμηλή απόδοση θέρμανσης.
11. Από την καμινάδα μέσα στο λεβητοστάσιο τρέχουν νερά.
Ετικέτες: Καυστήρες